05 April 2013

Buat Duit Dengan Game Online

Assalam, saya doakan semua pembaca blog saya dalam keadaan sihat, kaya dan berjaya
berjaya dunia & akhirat :)

Ok, hari neh saya nak cerita kisah benar, 'buat duit dengan game online', berlaku sendiri dalam hidup saya, bukan tipu-tipu punya, saya cuma berharap post kali neh serba sedikit dapat memberi semangat pada diluar sana yang masih gagal menjana duit dari internet...senyum :)

Ok, actually saya kira pernah jadi gila game jugak, kira saya, pada umur agak muda, 23-24 tahun macam tuh, muda kan? saya main game online, game Ragnarok Online saya main server RebirthRO time tuh, itu pun jadi ketagih sebab abang dan adik lelaki saya. Kami semuanya 4 adik-beradik, dua lelaki dua perempuan, pada mulanya abang dan adik lelaki jek main, last-last saya dan adik perempuan saya terjebak sekali, pernah main game neh sampai tak tidur malam, saya ingat lagi, time tuh bulan puasa, saya tak tidur sampai sahur ralit duk main game RebirthRO tuh, last-last dapat 'free gift' dari mak, target nak dapat 'premium item' dari RebirthRO, last-last dapat 'Premium Leteran' dari mak, yelah anak dara 23 tahun main game sampai tak tidur malam :)

Paling kelakar, ramai tak caya saya neh memang real 'perempuan', bila ditegur oleh gamers lain dalam  game tuh, soalan wajib  tanya,  "betul ker awak neh girl?", ramai yang tak caye, siap mintak fb lah, no hp lah...tapi itu bukan  perkara yang saya nak share, iklan jek  tuh....hikhikhik (maafkan saya, sambil menundukkan kepala)

Ok, sebenarnya bukan saya dan adik beradik jek  main, jiran kami pun main game yang same. Jiran saya neh kira hebat lah main, antara character paling kuat dalam game tuh, dalam game tuh terdapat ribuan atau mungkin puluhan ribu yang main game tuh dalam satu-satu masa, game neh international ok, mat-mat saleh pun main, boleh belajar skipping speaking gak dalam game neh :)

Jiran  saya neh, hebat tak hebat,  kebanyakan item dia premium, banyak credit, weapon pun hebat-hebat, jadi adik saya neh dia pun nak beli credit lah dari jiran saya neh, lalu adik saya bayar lah pakai RM kepada jiran saya neh, dan jiran saya neh transfer lah credit yang di ada dalam game tuh kepada adik saya, see??? nampak??? macam mana main game pun boleh buat duit, ingat main game buang masa jek ke? Jiran saya tuh  budak sekolah lagi, saya jugak ade kenal sorang gamer dalam game neh, dia memang dah habis almost RM1000 kerana nak cepat jadi kuat dalam game tuh, nampak tak? orang sanggup 'buang duit' dalam game kalau dah taksub, so dalam game pun ade golongan 'buang duit' & 'buat duit' dapat tak?

Hello gamers, agak-agak neh map mane yer dalam server? :)


p/s: pendapat peribadi saya, tak perlu lah jana wang melalui game, sebab main game anda tak kemana, saya dah lalui semua itu :) neh saya just nak bagitahu kepada orang yang banyak sangat bagi ALASAN. Sekarang dah takda alasan nak jana duit dari internet kan? :)

Jadi apa tunggu lagi, take action, NOW!!!

Fast Action, Fast Result.
Terhegeh-hegeh Action, Terhegeh-hegeh result (Kataa-kata siapa neh? :) )



5 comments:

  1. saya main game x pakai duit..saya hack je game tu da dapat duit,nak koat?hack..nak pro?hack..nak barang ?hack..just hack,haha

    ReplyDelete
  2. map morroc kan? hehe dah lama x main RO. pernah dengar x game yg boleh buat duit USD. saya pon baru nk start main.. tengok feedback sume positif. cuba try usha http://www.marketglory.com/

    ReplyDelete