21 September 2012

Video Ringkas Untuk Kekal Bermotivasi


Yeah, akhirnye ade jugak benda yang bagus untuk aku kongsi, neh ada video yang aku rasa sangat bagus lah untuk ditonton, sebab hanya dengan mendengar sahaja, walaupun neh video, tapi sebenarnya audio jek, xde video pun, so time aku final year, dok tengah putus asa dan rasa keciwa terhadap final year project aku dan lecturer @ supervisor aku yang sangat lah perfectionist, result aku ada error 1% pun die xleh terime, sape dapat lecturer macam aku mesti paham perasan aku, boleh menangis hari2 kalau macan neh, hukhuk, disebabkan peristiwa itu aku mengalami stress separa melampau, kesannya, aku hantuk kepala kat dinding hostel aku sebanyak 100 kali sehari, bagi menyelesaikan masalah fyp aku, tetapi setelah menonton video neh, aku tidak lagi mengalami simptom2 hantuk kepala, tetapi hidup aku penuh keyakinan sehinggakan aku mampu senyum 24 jam, terlalu happy lah katakan, tidur pun sambil senyum taw....


Sambil aku buat thesis, aku dok replay video neh, tengok2..."eh, dah siap dah thesis aku", suka sangat ko....
Pain is temporary, so never give up ok?

1 comment: