06 February 2013

Siapa Fatin Liyana?

Assalamualaikum

Agak-agak korang kenal tak Fatin Liyana?  Aku gerenti dalam 10 orang, 7 orang kenal kot siapa Fatin Liyana, yang lagi 3 orang tuh tak kenal Fatin Liyana sebab sibuk untuk PRU13, mana ada masa nak berblogging @ blogwalking @ blogjogging ker...diorang tak pandang semua ini....

Ok aku ringkas kan biodata Cik Fatin Liyana:

1. Nama Penuh: Fatin Liyana Asri
2. Medical student (tabik2....)
3. Blogger Malaysia yang famous lagi amos
4. Pernah memenagi award "celebrity blogger"
5. Fashionista (hakhakhak...sorry Fatin...sesuke hati aku tmbh yang neh, tapi aku rasa betol kot, sebab ramai sungguh yang ikut cara dia fashion :) )
6. Pernah keluar dalam rancangan MHI & Nasi Lemak Kopi O
7. Pernah jadi cover majalah NUR ke DARA tak silap aku (korang cek lah sendiri kat blog die eh)
8. Banyak kali jugak keluar kat surat khabar (sebagai model)
9. Pandai menari (neh aku tambah sendiri)
10. Pandai memandai (neh pun aku tambah)
11. .....................( korang tambah sendiri)

Fatin...pinjam gambar yo...



Korang pergi lah lepak blog Fatin Liyana, best kot blog dia, aku tak pernah gagal gelak kalau baca entri kat blog dia, first time aku jumpa blog dia, follower dia baru 6000++...sekarang 40000+++, hits blog dia jangan cakap lah....dah berjuta woooo...aku rasa nak pergi tuntut ilmu dengan Fatin, cara-cara jadi blogger berjaya,  aku terpikir berapa agak-agak income Fatin dapat dari blog dia yer????

neh blog Fatin Liyana ----> http://honeykoyuki.blogspot.com

ok....Fatin nak burger bakar special satu, dah tolong promote blog neh....

2 comments:

  1. 3 org yang tak kenal tu saya lah salah sorangnya.. maklumla baru nak bergiat semula.. skang baru tahu siapa orangnya..

    ReplyDelete