19 March 2010

Akhirnya...

Malaysia- Penulis blog Dunia Blog Aku yang lebih dikenali sebagai nufaha dalam dunia siber telah mempublishkan blognya, iaitu, Dunia Blog Aku, ketika ditemuramah dengan tanpa segan silunya nufaha merampas mic dari reporter yang bertugas dan buat mic itu seolah-olah miliknya, kata nufaha lagi,"saya dengan ini mengishtiharkan Dunia Blog Aku untuk tatapan umum,sebenarnya blog ini telah lama wujud, lebih kurang 2 tahun sudeh, tapi disebabkan saya ketika itu masih tak berpuas hati dengan performance blog saya, saya tak publishkan, tapi kini saya rasa sudah tiba masanya semua diluar sana tahu kewujudan Dunia Blog Aku, blog ini tiada tujuan khusus...saya panggil blog ini blog carca merba..blog ini sangat tak professional..bersepah-sepah dengan widget yang entah pape entah...saya main kutip jer widget ni kat internet,kepada yang tak suka dengan blog saya, jangan masuk langsung blog tuh, takda pape pun...buang karen jer masuk Dunia Blog Aku". Itulah kata-kata ringkas oleh nufaha ketika sesi bersama media, sebelum pergi nufaha sempat berposing ala Lady Gaga lalu pergi bersama mic itu tanpa dipulangkan.

0 comments:

Post a Comment