28 October 2010

Jatuh Taraf Sudah... :(

Salam!!!...macam besek lah trademark wa tiap kali entri...bagi salam dulu...hakhak
nak cerita lah sama lu orang cerita sebenar-benarnya yang sedang terjadi dengan member-member wa
dah hujung2 sem neh....korang mesti al maklum lah kan... yang dulunya banyak duit bertimbun-timbun sama ada atas belas ehsan jpa o ptptn ker o watever ker...dah jatuh bankrup kan???
wa nak cerita sama lu orang betapa perit takda duit beb...la neh dok makan megi kat bilik, naseb masih mampu beli telur ayam sebarang satu dua...boleh makan dengan megi...baru ade kelas sikit...tak dak duet pun nak makan kelas2 jek kan???...hikhik...gedikssss lah wa neh...

sekarang neh dok menghitung hari sampai bile leh survive dengan duit yang macam segan mati hidup tak mau neh...haha...btoi ker ayat aku neh?..adesss....dulu BM tak berape nak lulus....hakhak...
member wa pun same...yang sorang ade 40sen je sekarang dalam purse die...yang sorang lagik ade sehinggit jek...haha...minggu lepas memang wa pun dah kering cam diorang...tapi yelah di saatku kekeringan dapat bantuan...last hari rabu hari tuh check kat CIMB click ade baki belas2 hinggit jek...giler kesian..hakahak ..
pastu jumaat check balik ade masuk rm300..alhamdulillah...selamat lagi...lah neh aku tolong lah 2 orang member aku yang hampir sama taraf dengan aku neh...lah neh diorang dok panggil aku ORANG KAYA BARU SEMENTARA...ayat sementara yang tak tahan tuh...haha...takpelah rezeki tuhan kite kongsi-kongsi apa salahnya kan??...hikhik
AGENDA JIMAT DUIT AKU N RAKAN2:
Malam neh menu megi lagi sekali...
bsok tengahari ada kenduri...jimat2
Sabtu kenduri kahwin...makan free lagik
hehe..still boleh survive sampai sabtu...huhu

p/s: saja ja nak ngadu kat korang...betapa kesiannye kitorang...memang tak nak mintak pama, sebab hari tuh pama dah kasi duit beli handphone...sebab handphone lama rosak...pama bagi dalam rm350...pama kata jangan beli mahal2...aku beli handphone around 500..tapi aku habaq kat pama beli 400 ja...giler nakal...haha...bohong sunat....huhu...takut kena marah...tak mampu nak beli handphone mahal2...weeeeeee~~

1 comment: