03 October 2010

Senyum Pun Salah...

Ape kes lah neh...
x paham ler peel member aku sorg neh...
citenyer gini...
tym aku ngah shopping ngan member aku neh
shopping kat jalan TAR...
kitorang discuss sumthing kat tepi jalan
no need lah kan nak mention mender per yg kitorg discuss
karang entri neh melencong cerite laen lak...hikhik
pastu hampir kebanyakan keta yg lalu kat depan kitorang tuh
akan slow kan keta dan senyum2 kat kitorang
yg member aku neh ckp...
"eh...pesal keta neh dok senyum2 neh?"
aku pulak dok backup keta2 tuh...yg obviously aku x kenal kan?
"senyum pun salah ker?"
"xderlah...laen macam jek senyum...mungkin diorang ingat kite nak jual "sumthing" kot"
hope so korang phm ler ape maksud "sumthing" tuh kan?
lepas tuh aku dok bertekak dengan member pasal "senyum" neh...
discussion tuh stop tanpa noktah...huhu

p/s: x paham ler aku...zaman sekarang senyum pun dah jadi kesalahan...macam buat jenayah lah pulak...kalau zaman dulu2 xdernyer pikir mcm tuh...ingat...senyum itu sedekah...dapat pahal lagik...never forget to smile ok? :)


0 comments:

Post a Comment