20 April 2010

Faktor Lain...

olla...muah2...haha
kiss tuh tak ditujukan tuk sapa k?
jangan nak perasan...huhu
ok...haha...neh sebenarnye sambungan entri yang lepas
sebenarnya ada faktor lain yang menyebabkan aku tak dapat nak update blog neh
selain faktor wireless...yang jap ada jap takda
macam chipsmore tuh...ada lagi faktor lain
okeh, tak mau cakap panjang2...
faktor2 nya adalah:
1-busy ngan final exam-12,14,16,21 n 24 april adalah tarikh2 yang terpilih untuk aku jawab exam
2-17 april- pergi lumut ada urusan-12 jam perjalanan yang memenatkan (driver bawak lalu jalan lama...adoyai...)
3-24hb neh-last paper n nak kemas bilik n packing barang
4-26hb neh-aku stat praktikal (cuak3...)

p/s: mesti korang tertanya2 kenapa aku nak bagitahu benda yang tak perlu neh kan???...sebab aku yang gedik nak bagitahu...ada masalah???..lalala

0 comments:

Post a Comment