08 April 2010

Moral....moral...mane moral???

Aku mencari2 moral,
boleh korang tulun cari moral tuk aku???
moral2....nak study kena ade moral baru semangat nak blaja
wooo...musim exam adalah musim mencari moral
huhu...neh geng2 akunyer formula lah,
siapakah moral?
macam mana boleh dikatakan moral?
ok moral neh ialah jejaka2 yg boleh menjadi pendorong pd wanita2 yg single
neh definisi songsang oleh geng2 aku...
tidak terdapat pada manae2 kamus di seluruh dunia k?
hanye di Dunia Blog Aku jek..hehe
geng2 aku neh kebanyakan single...
selalu jek cari moral...
tp bukan bermakna geng2 aku neh gatal k???
selalunyer usha senyap2 jek...
bila masuk soal pompuan minat kat laki...
pompuan tuh dikata gatal
tp laki minat pompuan x timbul lak isu gatal
x paham tol aku
tp geng2 aku neh sengal..tiap2 hari ade jek dgr moral baru
kadang2 junior aku pun leh jd moral diorg....emmm3...
tp aku lak susah sikit nak minat kat org
memang susah r
tp ktorg cari moral nak bg semangat jek
bukan nak wat jadi laki pown
Tp masalah pasal moral neh..
bila ajak g mane2 jek..
mesti tanyer dulu...ade moral x kat sane???
kalo ade...laju jek cm pelesit...
kalo xder..emmm...jgn harap...

p/s: suke tgk laki pakai songkok o kopiah g kuliah..nmpak sweet jek...sejuk mate memandang

0 comments:

Post a Comment