08 April 2010

Ke Arah Yang Lebih Baik

Hallu3....alamak skemanyer tajuk entri neh...
hehe...wokeh2...nak gelak2 lah..gua x kesah pun...
oit...melampau lah tuh...gelak siap guling2 lg...
agak2 lah wey....neh rumah gua wokeh???
so sila bersopan yer???
ok..kali neh gua ingat nak tukar style blog gua lah
maksudnyer d cni..gua ingat lepas neh
nak letak entri yg berbentuk ilmiah cikit
yelah...kalo boleh yg boleh bg manfaat pd org laen
Insya-Allah...
yelah gua neh pun jenis emo n sensitif...
malas lah gua sentuh2 bab hidup gua lagi...
bnyk yg sedih dr gembira jek...kuang3
xperlah...gua cayang kat korang r gua wat cmneh
gua nak kongsi ilmu yg gua ade ngan korang...
terharu tak???....
tp kadang2 tuh kalo dah xder modal nak borak ngan korang
gua selitkan jelah hidup gua yg penuh emosi n kesensitifan...
harap korang paham ler....hehe




0 comments:

Post a Comment