09 April 2010

Jangan Sampai Hilang...................

Hah...jangan sampai hilang..........
korang tolong isi tempat kosong tu bleh x?
agak2 nyer....ape yg sesuwei??
jangan sampai hilang cinta?
jangan sampai hilang sayang?
jangan sampai hilang kawan?
salah...semua tuh salah!!!
yang betolnyer ialah jangan sampai hilang kemanusiaan
urgh....sebenarnyer aku ngah geram neh
tadi baru balik meeting...pasal gerak kerja gile2 grand dinner bulan 6 neh
masalahnyer peel orang atas yang pangkat besar2 neh....mengada2!!!
takpelah mengade2 pasal hal dekorasi ker,makanan ker, hadiah ker, ialah kate grand dinner kan???
BIG BIG BIG BOSS pulak tuh nak datang, jadi kenalah ade tang ngade2 tuh kan???
Tapi yg aku tak puas hati pasal peel sorang pegawai neh
Boleh pulak die tak nak bagi makan pada junior2 aku neh mkn sedap2 cm ktorg???
twlah dinner tuh utk ktorg..tapi bleh pulak die tak nak kisah pasal junior2 aku neh
Ish geram betol..die anggap junior aku neh pencacai jek
Padahal die tak pk ker yg nak bg event tuh berjln dgn lancar neh
atas jasa junior2 aku neh gak...boleh pulak suwuh ktorg bagi makan nasi bungkus jek kat junior2 ktorg,
bukan junior aku jek, pak cik bas yg akan bawak ktorg pergi event tuh n org yg akan wat persembahan tuh sume pun die suwuh bagi mkn nasi bungkus...
dan ktorg neh pulak makan dalam hotel tuh sedap2...boleh ker???
Tolong ek korang....kalo satu hari nanti korang jadi orang2 besar neh...
please3.....jgn lah sampai hilang kemanusiaan...

p/s: sanggup ker korang sedap2 mkn dalam hotel...junior lak duk kat luar hotel mkn nasi bungkus....sedey woooo....





0 comments:

Post a Comment